KIM JESTEM?

KIM JESTEM? To trudne pytanie.

Mogłabym napisać o tym wiele stron, ale obawiam się, że nie będziecie chcieli ich czytać.

Pozwólcie więc, że napiszę tylko kilka słów.

Jestem kimś, kto szuka w życiu sensu i światła, i jeśli mam tyle szczęścia, że je znajduję, ogromną radość sprawia mi dzielenie się nimi z Wami. Chciałabym Wam pokazać, że życie jest cudem i tylko Wy decydujecie o tym, czy będziecie widzieć je jako cud, czy nie.

Jestem przekonana, że kiedy nauczycie się postrzegać je w ten sposób, będziecie w stanie pokonać każdą trudność i poradzić sobie z każdą chorobą.

Czego Wam z całego serca życzę 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skomentuj

