WITAJCIE!

Próbowałam użyć czytnika, żeby znaleźć jakieś interesujące blogi, ale nic mi się nie udawało. Wpisywałam jeden tag po drugim i nic. Całkowita porażka. Sfrustrowana i rozczarowana byłam już gotowa się poddać, kiedy nagle uświadomiłam sobie, ilu wspaniałych, interesujących ludzi poznałam na miejscu spotkań Blogging 101.

Nigdy nie przypuszczałam, że Blogging 101 będzie dla mnie tak miłym i pokrzepiającym doświadczeniem. Zawsze się obawiałam, że „ludzie po drugiej stronie ekranu” są niedostępnymi istotami czyhającymi na każdy mój błąd i że nigdy mi się nie uda zainteresować ich tym, o czym piszę. To mnie paraliżowało i mimo całej mojej miłości do pisania przeszkadzało w dzieleniu się tym, czym bardzo chciałam się podzielić.

Teraz dużo łatwiej jest mi powiedzieć:

– Witajcie! Jestem tutaj dla Was! Zapraszam serdecznie, żebyście do mnie zaglądali i czytali o moich wzlotach i upadkach, albo oglądali moje zdjęcia. Postaram się, żeby mój blog był tak piękny, jak to możliwe, nie tylko zewnętrznym pięknem, ale przede wszystkim pięknem, które pochodzi z wewnątrz i które pokazuje, ile piękna i dobra możemy spotkać każdego dnia, na każdym kroku – w promieniu słońca, w kropli deszczu, w uśmiechu spotkanej przypadkowo osoby…

 

 

2 thoughts on “WITAJCIE!

    1. Paradoksalnie to choroby i cierpienie sprawiły, że znalazłam piękno i dobro, które jest w nas i wszędzie wokoło. Jestem człowiekiem i daleko mi do doskonałości, ale to Piękno i Dobro, to Światło w jakiś sposób daje mi siłę i napełnia ogromną radością 🙂
      Pozdrawiam serdecznie!

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

