MAŁY KOTEK

łolek2Kotek potknął się i przewrócił na dywan. Chociaż był otumaniony i obolały po narkozie, za nic nie chciał się położyć i odpocząć. Próbował nawet uciekać na schody i wskakiwać na krzesła, co w tej chwili było zupełnie zabronione.

Jedynie wtedy się odprężał i z miejsca zasypiał, kiedy brałam go na ręce, przytulałam mocno i kołysałam się z nim delikatnie, tak jak robiłam to często kiedyś z moją córeczką, kiedy była niespokojna albo chora.

Wieczorem kotek nadal nie potrafił się uspokoić beze mnie, dlatego udało mi się zasnąć dopiero późno po północy. Kiedy się obudziłam nad ranem, nagle uderzyła mnie pewna myśl. Uświadomiłam sobie, że my, ludzie, jesteśmy bardzo podobni do tego małego kotka. Odprężamy się i rozluźniamy, kiedy czujemy, że kocha nas i opiekuje się nami ktoś dużo potężniejszy i mądrzejszy niż my sami. Co więcej, kiedy potrafimy to naprawdę, głęboko w sobie poczuć, kiedy przestajemy się miotać i walczyć, nagle otwiera się przed nami zupełnie nowy wymiar – przestrzeń spokoju i szczęścia, niosąca jednocześnie z sobą radość i uzdrowienie.

Zmęczona po prawie nieprzespanej nocy popatrzyłam na leżące koło mnie zwierzątko. Jakby czując mój wzrok, kotek otworzył oczka, podniósł główkę i zaczął cichutko mruczeć. Wtedy zrozumiałam, że wszystko będzie dobrze.

Z tobą, kochany dwunożny kotku, też wszystko będzie dobrze. Opiekuje się tobą cały Wszechświat. Jesteś bezpieczny w Jego ramionach.

Jesteś jego najcenniejszym, ukochanym skarbem.

3 thoughts on “MAŁY KOTEK

    1. Ja nigdy nie miałam i nie chciałam mieć kotów – aż do września zeszłego roku, kiedy znalazłam wymarznięte, głodne maluszki w moim ogrodzie. Teraz nie wyobrażamy sobie bez nich życia. Piękne, mądre zwierzątka i tyle nam dają radości! 🙂

      Lubię to

Skomentuj

