MOC ZAUFANIA

maluchyJesienią zeszłego roku coś się u nas wydarzyło – coś co bardzo przeżyłam i co jednocześnie bardzo odmieniło i wzbogaciło nasze życie. Poniższy wpis był dla mnie bardzo ważny, dlatego chciałabym do niego wrócić. Mam nadzieję, że się Wam spodoba 🙂

for English press here

światło jest w nas

Obudziłam się nad ranem i wróciły męczące mnie poprzedniego dnia myśli: Czy ci ludzie potrafią zadbać o małe zwierzątko? Czy dopilnują, żeby nie zachorowało, żeby miało dość jedzenia? Czy nie pozwolą go męczyć swoim dzieciom?

Czy dobrze oceniłam tych ludzi? Czy nie pospieszyłam się ze swoją decyzją? Może trzeba było jeszcze trochę poczekać?

View original post 551 słów więcej

2 thoughts on “MOC ZAUFANIA

Skomentuj

