NIECH NASTANIE ŚWIATŁO

swiatlo

Zawsze szukałam piękna i Światła w przyrodzie, i tak naprawdę nigdy nie lubiłam fotografować przedmiotów wytworzonych przez ludzi.

Kiedy jednak ostatniej niedzieli zobaczyłam ten przepiękny żyrandol, nagle uświadomiłam sobie, że to my, ludzie możemy tworzyć rzeczy piękne i że potrafimy przynosić światu Światło.

Światło pokoju i miłości.

Kiedy siedziałam w niewielkiej sali koncertowej pobliskiego pałacyku i słuchałam kolęd opowiadających nam o pokoju, jaki został przyniesiony światu, przypomniały mi się wszystkie okropne rzeczy, jakie się dzieją w sąsiadującym z nami kraju. Wyludnione miasta, opuszczone domy i sklepy z powybijanymi oknami. Osierocone dzieci ukrywające się w piwnicach.

Chór prosił mieszkańców Betlejem, żeby „otworzyli drzwi” dla Maryi i Józefa, a ja przypomniałam sobie ostre słowa niektórych z naszych polityków i pomyślałam, że zamiast pomagać dwóm skonfliktowanym narodom zabijać i niszczyć, chciałabym sprawić, aby otworzyły one drzwi swoich serc i zaczęły słuchać i rozmawiać.

To od każdego z nas zależy, czy będziemy przynosić światu Światło pokoju i miłości.


„Ciemność nie przezwycięży ciemności, uczyni to tylko światło. Nienawiść nie przezwycięży nienawiści, może to zrobić jedynie miłość”

Matrin Luther King


One thought on “NIECH NASTANIE ŚWIATŁO

Skomentuj

